Blondýna a německý zájezd...

3. října 2016 v 10:37
...u blondýny na blogu obdivujete hrad a tak rychle sem s malou estrádičkou...minulou neděli se blondýna rozhodla, že dodělá restíčky a zajede si na hrad pro kameny na skalku...aby nevznikla nějaká dezinformace...vlastně pod hrad...každý rok z jara skálu kolem hradu Střekova oťukávají horolezci, aby předešli problémům s neposlušným kamením a takoví blázni jako je blondýna pak létají po lese a sbírají nádherné plátky a skládají ještě hezčí skalku...
Sousedské sobotní opékání špekáčků se protáhlo, o to méně se mi chtělo vstávat, ale je třeba před zimou vše dodělat.
Ráno bylo ještě v mlze, jen sluníčko maličko nakukovalo, když blondýna nasedala do auta, vybavená taškou Lidl, kýblem a rukavicemi...hurá, je brzy, na parkovišti nikdo nebude...A POZOR...chápete to...ráno v 9hodin je parkoviště pod hradem plné autobusů...no nic...zaparkuji auto a valím do lesa.
V lese blondýna propadá euforii, leze po čtyřech, plazí se do kopce a sbírá nádherné kamení, nádherné plátky břidlice, sluníčko nakukuje do lesa, ptáčci zpívají...na světě je krásně....buď je to demence a nebo mi fakt už stačí málo.
Plním obrovskou tašku Lidl a kýbl...mám dost...to mi bude stačit, plná štěstí, plná naděje, jak si blondýna složí skalku, VCHÁZÍM Z LESA NA PARKOVIŠTĚ...v hlavě větvičky, jedny brýle na očích, druhé brýle na hlavě / takto jako debil chodím často /, svetr vytahaný z doby, kdy moje tělo mělo metrák, tepláky s vytahanými koleny a k tomu teplé modro-bílé podkolenky....VRCHOL MODNÍCH TRENDŮ LETOŠNÍHO PODZIMU....táhnu tu nálož kamení...když v tom se střetnou moje oči s narvaným autobusem plným německých turistů....všichni disciplinovaně sedí...jen do momentu než spatří blondýnu s obrovskou taškou, vycházející z lesa...vystupují z autosusu...jeden, dva, tři...a řítí se na mě....na mě nééé....ALE NA MOJE TAŠKY....půlka zájezdu sedí u okýnek, prohlíží si mě a moje tašky a druhá část zájezdu se válí smíchy na parkovišti u mého auta....nerozumím jim ani slovo....blbečci, no a co, já do lesa nechodím za modelku, že....
Přichází ke mě sympatický pán / taky jsem se mohla vhodně ustrojit, mám pěknou novou šatovku, ta by se do lesa hodila, letí mi hlavou, jak se mám seznámit, když chodím jako exot / a roztomilou češtino-němčinou mi vysvětluje, že celý zájezd se domníval, že vleču z lesa TOLIK HUB, ŽE JE NEMŮŽU UTÁHNOUT...
Blondýna se válela smíchy s celým zájezdem, na rozloučenou mi pan řidič několikrát zatroubil, německý zájezd mi mával a nepochybuji, že si o Blondýně povídají i za hranicemi, když si u kávičky prohlížejí fotky z hradu...

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Hanka Hanka | E-mail | Web | 3. října 2016 v 11:13 | Reagovat

Taky se válím smíchy, blondýno, a nevím, jestli bys s tímhle neměla jít do silvestrovského pořadu, všechny bys trumfla. :-D
To je příhoda, jakou by nikdo nedokázal vymyslet.
Skalku máš tedy fantastickou a vzpomínky na její budování tě budou provázet až do konce života ... co tebe, ale celé generace tvých potomků!!! ???  :-D  :-D  :-D

Tímto jsem porušila svoje další předsevzetí - viz můj poslední článek.
Projdu resty ze září a pak už se budu jen koukat.
Měj se skvěle, Simčo, držím palce, abys měla někoho, kdo by s tebou tyhle legrácky sdílel.
Tím nemyslím dceru s rodinou a blogery, to je ti, doufám, jasný! ♥ ;-)  :-D

2 Zuzana Zuzana | 3. října 2016 v 11:22 | Reagovat

Také jsem smíchy nemohla popadnout dech - díky za lepší den:-) Ráda čtu tvůj veselý pohled na svět:-) a těším se na každý další příspěvek - hezké podzimní dny. Zuzana

3 Libby Libby | E-mail | Web | 3. října 2016 v 11:32 | Reagovat

Simčo, umíš pobavit, nejen nás na blogu,ale i němce :-D Pěkně jsem si Tě představovala řádek po řádku, hubu od ucha k uchu :D Kochám se tvoji zahrádkou v zimě mi bude chybět,ale věřím, že tu sem tam tu krásu s výhledem dáš ;-) Príma nový týden, cérko ;-)  :-D

4 Evina Evina | 3. října 2016 v 12:04 | Reagovat

Kdy já se toho zbavím ;-) Jsem opět ve spamu :-!

5 Joina Joina | Web | 3. října 2016 v 13:31 | Reagovat

Ty kameny vypadají vážně dobře :) My tedy spíš častěji jezdíme do říček a tam hledáme krásné oválné valounky :)
U nás tedy sluníčko nesvítilo ani trošičku

6 Baruschka Baruschka | E-mail | Web | 3. října 2016 v 14:30 | Reagovat

Simi, jestli řeknu našim, že jsem nepoznala Střekov, tak budu asi mrtvá :-)
Nejdřív mě zabije táta a pak, pro jistotu, i máma :-)
Ale zas mě omlouvá, že jsem ho viděla jen od zdymadla :-)
Asi ho zařadím do plánovaných výletů ze základny u našich :-)

Jo a skalka úžasná :-)

7 N. N. | 3. října 2016 v 15:16 | Reagovat

Pobavit němce není složité, zvláště pokud je člověk čechem. Před časem jsem seděl v zahrádce před hotelem Jalta na Václaváku. Vedle u stolu seděla bošácká rodinka. Dva staří, on s kloboukem a alpskou štětkou, kraťasech s "pultem" a pdkolenkách, ona v sudeťáckém kroji, mladší pár již v běžném civilu, a dvě děti, které nadšeně sledovaly malý videorekodér . Vždycky když záznam došel, vykřikly děti:

Fátr, noch ajnmal !!!

A mladý muž vždycky splnil přání dětí, a rekordér resetoval s potutelným:

Tšechiše idioten šlágen sie...

Vstal jsem a šel se také podívat: Na obrazovce se nacházena nějaká schůze, nějaký starý muž vstal, přistoupil zezadu k mladšímu muži, sedícímu na židli, a vrazil mu znenadání facku přes ucho . Ten vyskočil, a začali se před kamerami prát...

Je zajímavé, jak dva idioti z prochlastaného východu dovedou zaujmout západní svět. Jak říkal již kdysi nadporučík Lukáš v Haškově  Švejkovi:

Buďme čechy, ale nikdo o tom nemusí vědět.

Viz google, facka dr. Macka :-D

8 Walter Slovo Walter Slovo | E-mail | Web | 3. října 2016 v 15:29 | Reagovat

Och, to máš výhled takhle na ten hrad?! To se z popíjení kávy, vlastně z čehokoliv, stává pamětihodný zážitek!
Skalku máš vymakanou! :)

9 Zdenka Zdenka | E-mail | Web | 3. října 2016 v 15:43 | Reagovat

Tak já se tu taky válím smíchy :-D  :-D Tak Němcům bylo úplně jedno, co máš na sobě, oni ti záviděli těch hub :-D  :-D  :-D....no taky bych ti záviděla :-)  :-)

10 duchodkaevka duchodkaevka | Web | 3. října 2016 v 17:23 | Reagovat

Tak si to tak živě představuju a směju se jak cvok :-D Úplně vidím ty ksichtíky za sklem autobusu a jsem přesvědčená, že jseš na několika fotkách určitě zvěčněná. Tvoje sláva Německa se dotýká :D  :D

11 Doktorka se srdcem Doktorka se srdcem | E-mail | Web | 3. října 2016 v 17:34 | Reagovat

Kolik dobroudružství a legrace si kolem těch šutříků užiješ! :-)

12 dáša dáša | Web | 3. října 2016 v 18:00 | Reagovat

Simonko, úplně mně tekly slzy, jak jsem se smála, copak smála, řehtala :D
Parádně jste se pobavili všichni :D Já bych asi jen tak hned nesedla za volant rozřehtaná :D Ty sbíráš břidlici, já placáky :-) I z parkoviště seberu placák, byť byl jediný :D Scházíme se každý rok ze školy pod Templštýnem - zřícenina.Skoro každý má zahradu a už jsme tam vysbírali všechny placáky, vždy si ukazujeme a chválíme své poklady [:tired:] Sběru zdar! :D

13 padesatka padesatka | E-mail | Web | 3. října 2016 v 22:32 | Reagovat

Díky za hrad.

14 signoraa signoraa | Web | 3. října 2016 v 23:27 | Reagovat

Směju se tady taky, i když nepatřím do toho německého zájezdu. Dokážu si to živě představit. :-D
Skalku máš úžasnou a fotka Střekova v mlze je dokonalá. :-D
Když jsem byla v srpnu na Střekově, mám pocit, že jsem se dívala tím směrem, kde se ta úžasná skalka nachází. :-D

15 beallara beallara | 4. října 2016 v 6:50 | Reagovat

[1]:Hani, obávám se, že generaci mých potomků nechá skalka naprosto chladnou, protože se po mém skonu o ní rozhodně prát nebudou, bydlí jinde, tam mají své hnízdo a nevypadá, že by to měnili...to je realita, ale mě to víceméně nezajímá, to je o mém životě, o mých radostech, co bude potom, je úplně jedno...mě to nyní přináší radost a uspokojení a to je nejdůležitější :-)  :-)  :-)
BUDEŠ MI CHYBĚT...vlastně mi už scházíš dlouho :-(  :-(  :-( ...naprosto vím, co myslíš tím sdílením :-)  :-)  :-)...chodím kolem toho po špičkách a nechci to zakřiknout :-)

16 beallara beallara | 4. října 2016 v 6:53 | Reagovat

[2]:Jéééé, můj veselý pohled na svět...to je krásně řečeno :D  :D , občas to drhne a v daném okamžiku nestačím valit oči, ale je veselo :D  :D

[3]: Libuško, budeme se kochat navzájem, však si máme , co nabídnout :-)  :-)

17 beallara beallara | 4. října 2016 v 6:55 | Reagovat

[4]:Evi, možná by stálo za to, poptat se Standy na Blogu, protože jsem si všimnula, že Tvé komentáře padají do spamu i jinde...navíc je nemám nikoho zablokovaného !!!! ;-)

18 beallara beallara | 4. října 2016 v 6:57 | Reagovat

[5]:Valouny ve všech velikostech si vozím z pískovny a jsou skutečně nádherné...u nás bylo nádherně do neděle do odpoledne, bylo na plavky :-)  :-)

[6]: Baru a nebylo to mojí špatnou fotkou :D  :D  :D  :D  :D , to by se dalo omluvit néééé :D  :D

19 beallara beallara | 4. října 2016 v 7:08 | Reagovat

[7]: Já si tuto Mackovic kauzu pamatuju a docela upřímně, nevím, co je na ní až tak k pobavení, svého času to byla pěkná estráda, ale myslím, že dnes na internetu člověk najde daleko výživnější story...taková zasedání dumy v Rusku nebo na Ukrajině, když se poslanci poperou, to je teprve estráda.
Naše české naturely jsou specifické, asi proto se dokáže celý národ dívat na Troškovo Slunce, seno...do zblbnutí :D  :D

20 beallara beallara | 4. října 2016 v 7:10 | Reagovat

[8]: To mám takový luxusní výhled celý den a jsem za to nesmírně šťastná :-)  :-)

[9]: V každé ženě třímá manekýna, ať na houbách či kamení...co Tobě budu vykládat, Zdendíku :D  :D  :D

21 beallara beallara | 4. října 2016 v 7:14 | Reagovat

[10]: Evi, jsem ráda, že se začíná Blondýna chytat i v zahraničí :D  :D

[11]: Kdo by řekl, že se člověk pobaví u kamení...já tedy před pár lety nikoliv :D  :D  :D

[12]: Dášo, já to mám co by kamenem dohodil :D  :D  :D  :D , takže mohu jet vysmátá, to nehrozí žádná kolize :D  :D
SBĚRU ZDAR....a koukej se u sebe pochlubit nějakými pěknými šutry, ať se mohu také pokochat, kolegyně sběratelko :-)  :-)  :-)

22 beallara beallara | 4. října 2016 v 7:24 | Reagovat

[13]: No není ZAČ...naštěstí pohledy a fotky nám nezdanili :D  :D  :D

23 beallara beallara | 4. října 2016 v 7:30 | Reagovat

[14]:Já jsem se ještě na svoji zahrádečku z hradu nebyla podívat, musím tak učinit :-)  :-)

24 Jana Jana | Web | 4. října 2016 v 9:19 | Reagovat

Ahoj Simi, vidíš holka jak jsi slavná :-D  fakt umíš člověka pobavit ;-) Měla by jsi napsat knížku, stála by zato :-)
Zahrádku máš překrásnou :-)  a ty placáky na skalce jsou suprové :-)
O výhledu na hrad ani nemluvím, na ten bych civěla pořád :-D
Měj se krásně :-)

25 N. N. | 4. října 2016 v 14:26 | Reagovat

snb.websnadno.cz

Tzechbabwe a idioti savanti. Je tu již strašně dlouho přesavantováno. Možná že to dělá ten divoký východní cirkus, nazývaný "kapitalizmus".  A když pak někdo v zahraničí promluví česky, odnese to i jako nevinný stejně jako třeba Vy s tou taškou. Kdo byl někdy déle v německu, musí se tiše usmívat, že právě němci, kteří jsou po sobě doma v rámci škudlení schopni sežrat vlastní ..... Možná že je to ještě pomsta za Sudety... :-D

26 Intuice Intuice | E-mail | Web | 4. října 2016 v 18:19 | Reagovat

No zrovna jsem si říkala, aby nám z toho hradu něco zbylo, aby se díky Tobě nesesypal! :-D
Němce jsi asi pěkně zklamala. :-(  :-D

27 dáša dáša | 4. října 2016 v 18:34 | Reagovat

[21]:Simi, pohled na Střekov od rána do noci Ti teda závidím :D To je k nezaplacení :D Zážitky snad nezdaní, i když u Andreje je všechno možné 8-O Viděla jsem vtip na FB : AB představuje nové typy WC, který okamžitě h.... změří váhu a parametry a okamžitě zašle elektronicky na finanční správu, aby se zjistilo, že si nežiješ nad poměry :-)
Z placáků mám v HK cesty a cestičky a mezi bylinkami, abych je při sběru nepošlapala :-)Ty také bylinky zahřívají :-) My máme na faře něco extra,viz  můj nový článek Máte doma... O_O  [:tired:]

28 ruzena ruzena | E-mail | Web | 4. října 2016 v 21:28 | Reagovat

Opět jsem se výborně pobavila, být to pravda, měla bys na smaženici pro celý ten autobus! :-D  :-D Pohled na hrad je úžasný, jako celá zahrada :-)  :-)

29 MarijaKes MarijaKes | E-mail | Web | 5. října 2016 v 8:54 | Reagovat

Závidím ti tu možnost nasbírat si břidlici. Já jsem manžela posílala pro kamení do lesa a on nechce, že prý je to pych. ;-) Když se podívám na ty tvé skalky a vím, že sis to všechno nasbírala sama, tak tě musím obdivovat. Máš pořádnou sílu.   Já myslela, že si tě chtěli fotografovat. :-D I když on si tě stejně některý vyfotil. Mohla bys psát scénáře k sitkomům. :-)

30 Meduňka Meduňka | Web | 9. října 2016 v 14:43 | Reagovat

Beztak ti to slušelo i v takovém "vohozu" :-D
Příhoda k popukání, ty to holt sepsat umíš bezvadně. A ještě máš tak dokonalou skalku. Blondýno, volám BRAVOOO! :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.